Välkommen att kontakta Kopparstadens kundcenter

Har du frågor om ditt boende? Eller hittar du inte den information du söker? Kontakta oss på Kundcenter så hjälper vi dig.
Ställ en fråga
Du är troligen inte ensam om dina funderingar. Se efter om svaret på din fråga redan finns bland frågor och svar som ställts tidigare.
Gå till frågor och svar
Chatta, ring eller skicka e-post
Chatta med oss: klicka på "Chatta med oss" i nedre högra hörnet och välj Kundcenter
Ring oss på: 023-458 00
Skicka e-post på: kundcenter@kopparstaden.se
Telefontid
Måndag till fredag klockan 9.30–16.00 (lunchstängt 12.00-13.00).
Övrig tid, kontakta oss via e-post.
Chattens öppettider
Måndag till fredag 9.30–12.00 och 13.00–16.00
Tider då det är enklare att nå oss:
Belastning på kundcenter under veckan
I den här tabellen kan du se vilka veckodagar och tider då du snabbast kommer fram på telefon. Tabellen bygger på vår telefonstatistik men belastningen kan variera efter säsong och olika händelser.
Veckodag | Bästa tider att ringa oss: | Kommentar |
---|---|---|
Måndag | 10.30–12.00, 14.00–16.00 | Det är lättare att nå oss efter lunch. |
Tisdag | 10.30–12.00, 14.00–16.00 | Bra veckodag när du vill nå oss snabbt. |
Onsdag | 10.30–12.00, 14.00–16.00 | Bra veckodag när du vill nå oss snabbt. |
Torsdag | 10.30–12.00, 14.00–16.00 | Bra veckodag när du vill nå oss snabbt. |
Fredag | 10.30–12.00, 14.00–16.00 | På fredagar kan du råka ut för telefonkö. |
