front-page-hero

Kontakta oss

Vi värnar om våra hyresgäster. Har du frågor om ditt boende som hemsidan inte besvarar är du varmt välkommen att höra av dig till oss. När du vill komma i kontakt med oss finner du våra kontaktuppgifter nedan.

Marknadsavdelningen / Bobutiken

Kristinegatan 15, 791 71 Falun
Besökstid 10.00 – 17.00

023 – 458 00
marknad@kopparstaden.se
Telefontid Måndag – Torsdag 09.30 – 12.00

Kundcenter

Kristinegatan 15, 791 71 Falun
Besökstid 10.00 – 17.00

Box 1985, 791 19 Falun

023 – 458 00
kundcenter@kopparstaden.se
Telefontid 09.30 – 12.00, 13.00 – 16.00

Huvudkontor

Västermalmsvägen 26
Org. nr 556049 – 4865

Box 1985, 791 19 Falun

023 – 458 00
kundcenter@kopparstaden.se

Studentkontoret

Norra Järnvägsgatan 20, 791 34 Falun

023 – 458 00
student@kopparstaden.se

Skriv ett meddelande

Felanmälan

Du ska inte anmäla större, akuta skador som t.ex. stora vattenläckor eller stora avloppsstopp via det här formuläret.

Ring då istället till vårt Kundcenter, 023-458 00, om det sker under dagtid. Inträffar det under vardagar 16–09 eller på helgen ringer du vår jour på 010-470 57 09. Kom ihåg att uppge lägenhetsnummer, namn och adress.

Läs mer om felanmälan här.

Viktigt är att du som felanmäler ska stå på lägenhetsavtalet.
När du anger rum i felanmälan räknar du rummen från vänster. Exempel när du ska felanmäla sovrum ett:
Du kommer in i hallen, håller mot vänster vägg hela tiden och går framåt. Det första sovrummet du når är sovrum ett.

Här hittar du åtgärdstider på de vanligast förekommande felanmälningarna.

Prislista för tillval och byten hittar du här.

 

 

 

 

 

FÅ SVAR PÅ DIN FRÅGA HÄR
Frågor & Svar