front-page-hero

Kontakta oss

Det är inte enkelt att vara bäst men med en erfarenhet som sträcker sig över 60 år bakåt i tiden tar vi steget och påstår att vi är bland de bästa i Dalarna på boende och servicen kring boendet. Vi värnar om våra hyresgäster, och har du frågor om ditt boende som hemsidan inte besvarar är du varmt välkommen att höra av dig till oss. När du vill komma i kontakt med oss finner du våra kontaktuppgifter nedan.

Marknadsavd. / Bobutiken

Kristinegatan 15, 791 71 Falun
Besökstid 12.30 – 16.00

023 – 458 00
marknad@kopparstaden.se
Telefontid Måndag – Torsdag 09.00 – 11.30

Kundcenter

Kristinegatan 15, 791 71 Falun
Besökstid 12.30 – 16.00

Box 1985, 791 19 Falun

023 – 458 00
kundcenter@kopparstaden.se
Telefontid 09.00 – 12.00, 12.30 – 16.00

Huvudkontor

Västermalmsvägen 26
Org. nr 556049 – 4865

Box 1985, 791 19 Falun

023 – 458 00
kundcenter@kopparstaden.se

Studentkontoret

Norra Järnvägsgatan 20, 791 34 Falun

023 – 458 00
student@kopparstaden.se

Skriv ett meddelande

Felanmälan

Läs mer om felanmälan här.
Du ska inte anmäla större, akuta skador som t.ex. stora vattenläckor eller stora avloppsstopp via det här formuläret.

Ring då istället till vårt Kundcenter, 023-458 00, om det sker under dagtid. Inträffar det under vardagar 16–09 eller på helgen ringer du vår jour på 010-470 57 09. Kom ihåg att uppge lägenhetsnummer, namn och adress.

Viktigt är att du som felanmäler ska stå på lägenhetsavtalet.
När du anger rum i felanmälan räknar du rummen från vänster. Exempel när du ska felanmäla sovrum ett:
Du kommer in i hallen, håller mot vänster vägg hela tiden och går framåt. Det första sovrummet du når är sovrum ett.

Här hittar du åtgärdstider på de vanligast förekommande felanmälningarna.

Prislista för tillval och byten hittar du här.

FÅ SVAR PÅ DIN FRÅGA HÄR
Frågor & Svar

Hej!

Vi hoppas att du har tid att svara på en enkel fråga?
Det skulle hjälpa oss förbättra vår hemsida ytterligare.

Tack för din medverkan!