Felanmälan

Så här gör du för att felanmäla:

  • Logga in med ditt användarnamn och din pinkod längst ned på sidan. När du är inloggad kommer du direkt till ”felanmälan” där du väljer vad du vill felanmäla.
  • Ange om huvudnyckel får användas och om du har djur.
  • Välj vilket utrymme du vill felanmäla.
  • I rullistorna väljer du rum och typ av skada.
  • Klicka på Lägg till i min felanmälan.
  • Klicka på Skicka in min felanmälan.
  • När du har felanmält skickas din anmälan till vårt kundcenter för vidare behandling. För att följa din felanmälan går du in under ”Visa tidigare”. Vi åtgärdar felet så fort som möjligt, senast inom två veckor.

Du ska inte anmäla större, akuta skador som t.ex. stora vattenläckor eller stora avloppsstopp. Ring då istället till vårt Kundcenter, 023-458 00, om det sker under dagtid. Inträffar det under vardagar 16–09 eller på helgen ringer du vår jour på 010-470 57 09. Kom ihåg att uppge lägenhetsnummer, namn och adress.

 

Felanmälan

Visa större +